poniedziałek, 20 maja 2013

natura dla art-piaskownicy

Dziś biorę udział w fotogrze. Pierwszy temat przeprowadzanego przez art-piaskopwnicę wyzwania to NATURA. Zdjęcia już dodane do wyzwania są przepiękne - kolorowe i radosne, przepełnione słońcem i życiem.

A ja chciałam pokazać drugą stronę natury, tę zmuszającą do refleksji. Zdjęcie zrobiłam dziś podczas pobytu w głębokich ostępach lasów napiwodzko-ramuckich.
 Najpierw drogę przebiegła nam sarna, potem zobaczyłam przepiękną, ogromną, ciemnobrązową łanię. Nie zdążyłam zrobić jej zdjęcia i nawet narzekałam, że mi uciekła. Ale wcale nie ucieszyłam się, na ten widok - sarna, która praktycznie umierała na naszych oczach, nie była w stanie uciec, wręcz nie była w stanie się ruszyć. Ale taka właśnie jest natura - oprócz przepięknych kolorów, ma również swoją ciemną stronę.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz