wtorek, 7 sierpnia 2012

Coś sprzed początków bloga...i dużo letnich smakowitości

Och, jak mnie tu dawno nie było! Lato jest jednak okropnie zajmujące ;) a dodatkowo na głowie remont całego praktycznie domu - z kurzem, brudem i przenoszeniem wszystkich nagromadzonych gratów w tą i z powrotem... i nawet nie jestem na półmetku zmagań.... czasu więc niezawiele na craftowanie, ale mam jeden zaległy projekt do pokazania. Zrobiony w lutym, ale pokazać mogę go dopiero teraz, gdyż brał udział w konkursie Amberif Design Award 2012 n:JOY! a regulamin zabraniał publikacji wcześniej niż w lipcu.

Zamiast samych zdjęć pokażę planszę, która poleciała na konkurs do Gdańska :)


Nie uzyskała ona przychylności jury, ale osobiście jestem z niej bardzo zadowolona ;)

A dla osłody popołudniowej latte kilka smakowitych zdjęć pyszności, w które obfituje latem moja kuchnia:

drożdżowe bułeczki z jagodami i bezowa rolada z kremem z bitej śmietany i jagodami

świeże kurki - nic nie smakuje tak dobrze w niedzielny poranek jak jajecznica z kurkami na masełku

 ciasto piaskowe z czerwonymi owocami (maliny, czereśnie, czerwona porzeczka) pod kruszonką

rolada bezowa po raz drugi - tym razem z kremem z bitej śmietany, mascarpone i amaretto, polana gorzką czekoladą

 pasta z bobu a'la guacamole, z chipsami Tortilla i paluszkami z ciasta francuskiego

A na pożegnanie muszę pochwalić się nowym nabytkiem - jarmilkami! Jak je tylko zobaczyłam od razu przypomniało mi się dzieciństwo i granie w gumę z koleżankami na boisku szkolnym - i stwierdziłam, że MUSZĘ je mieć :)

Kończę więc na dziś. Mam nadzieję, że teraz będę się mogła pojawiać trochę częściej, choć nadal cierpię na permanentny niedoczas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz